Sider

søndag den 20. december 2009

Lykken er

en søndag morgen, når buttet lille barnehånd aer mornæse for bagefter at finde morkind og klappe den lidt.
Og når morøjne åbnes langsomt og kun lidt signalerer "det er alt for tidligt at vågne", men mødes af dejligt rundt barneansigt og kæmpe stort smil på kun 3 cm's afstand.
Og allermest når babysmils-mund smiler endnu mere og siger "jeg kan rigtig godt li' dig, mor".

Lykke-hygge er videre, når mormund smiler og siger "Jeg kan også rigtig godt li' dig", og barnesmils-mund siger "Nej, du elsker mig! Fak-skit!"

2 kommentarer:

  1. Ja det er da ren lykke!

    Ha´ en dejlig søndag

    SvarSlet
  2. Ih tak Ann-Christine, og selvom det næsten er for sent, så også god søndag - og mandag - til dig.

    Jeg vendte lige snuden forbi dine to blog-steder; det blev bestemt ikke sidste gang, for det er da ren selvforkælelse - det ene for sjæl og mundvige, det andet for krop og samvittighed.

    Dejligt!

    SvarSlet

Orv, hvor bli'r jeg glad, hvis du lægger en kommentar!