Sider

tirsdag den 15. december 2009

Et sandt overflødighedshorn for Freud

Siden sidst har virkeligheden haft brug for mig - og jeg for den.

Det gik lige op for mig!

Jeg synes faktisk, at det da egentlig kører ganske som smurt, og at jeg ikke lader mig stresse, men bevarer det gode humør :-)
Og jeg vil egentlig også gerne forbeholde mig retten til at blive ved med at synes det.

Der sker bare det interessante, at i det øjeblik jeg lukker øjnene og sover - så virker det nu alligevel, som om der er en lille ting eller to (eller 23), der i sære drømme optager lidt hjernekapacitet:
Mærkelige børnehjem, sultne børn, der kun må få æbleskiver, bedemandsskilte i grøn, en usynlig kæreste, et juletræ i 2D, huskelister, der forsvinder, butikker, der bare lukker uden varsel, indbrud, hvor de kun tager tøj og bleer, eksamensborde, hvor jeg ikke er, men burde være, bare tæer i sne, skumfiduser og sure kastanjer og alt muligt andet mærkeligt.

Tolk du bare Freud - når jeg er vågen, er det mig, der har teten!
Og jeg ved, at jeg bare savner, elsker, er bange for at miste, elsker lidt mere og har lidt (for) travlt.
Så måske kan jeg få min søvn lidt i fred nu?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Orv, hvor bli'r jeg glad, hvis du lægger en kommentar!