Sider

onsdag den 9. december 2009

De børn, der har det svært



er der desværre alt alt for mange af!
Og det er ufattelig trist.

Heldigvis har jeg den store glæde at have mødt rigtig mange utrolig dygtige, hjælpsomme, faglige og kompetente mennesker, som hver uge bruger tid på at høre disse børn hos Børns Vilkår på chat, brevkasse og telefon - og selvom det ikke redder verden, så hjælper det!

Jeg skal selv af sted i dag, og selvom jeg ikke når de dygtige rådgivere til sokkeholderne, så vil jeg gerne slå et slag for den dejlige fornemmelse, det er at hjælpe andre:

Børns Vilkår - og dermed alle børnene - kan man hjælpe på mange forskellige måder her eller ved at blive frivillig.

Der er desuden også en forældretelefon og en fagtelefon for alle os voksne, der omgiver os med børn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Orv, hvor bli'r jeg glad, hvis du lægger en kommentar!