Sider

onsdag den 2. december 2009

Gladhed og træthed

Puha, jeg har firkantede og rødsprængte øjne, ondt i ørerne efter headphones og ondt i skuldrene af dårlig arbejdsstilling, men jeg er glad!

Jeg er glad, for nu er jeg endelig færdig med Den Voldsomme Transskribering, så ikke flere tubabelagte søvnmonstre i denne omgang.

Jeg er også glad, fordi Det Onde Børnesår stort set har forladt os, så Den Bløde Babyhud næsten er tilbage, og vuggestuen er på igen.

Og så er jeg glad, fordi jeg har min søde mand, der lige forstår at ringe for at høre, hvordan jeg har det - lige når jeg har det sådan, at jeg har brug for, at nogen ringer og spørger, hvordan jeg har det.

Og selvom vi har en aftale om, at man ikke må sige det, så er jeg faktisk også lidt træt.
Men når det er sådan en glad træthed eller træt gladhed, bliver jeg enig med mig selv om, at det så er en lille smule okay .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Orv, hvor bli'r jeg glad, hvis du lægger en kommentar!