Sider

torsdag den 17. december 2009

Eramus Montanus har ikke levet forgæves!

Man skal som bekendt høre meget, før ørerne falder af, men - undskyld mig min direkt-hed - i dag var det sgu lige før!
Jeg tror faktisk, at mit højre øre har sluppet lidt nede ved flippen.

For jeg stødte ind i dette interview med en nissehader fra Aftenshowet, og ud over at det faktisk er helt fantastisk underholdning, så er der en argumentation og en argumentationslogik, som jeg kun kan være enten helt rystet eller helt vildt imponeret over.

Jeg vælger det sidste!
Ja, altså ikke fordi jeg er enig med manden - er du rigtig velforvaret - slet ikke.
Men fordi han virkelig tror på, at det, han siger, hænger sammen, og på, at det er ham, der har fat i den lange ende.

Det er eksamenstaktik, der vil noget!
Den stjæler jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Orv, hvor bli'r jeg glad, hvis du lægger en kommentar!