Sider

lørdag den 12. december 2009

En god dag!

Sådan en har jeg haft, og det er SÅ dejligt:

Når ens datter giver et kæmpe godmorgenkram og vil se "damerne", så man kan slumrehygge sammen på sofaen til kl. 8. (Hvor man så iøvrigt får lov til at smutte i seng og tage en halv times luksustid mere)
Når mand og barn tager på tur, så der er tid og ro til at læse.
Når man får læst lige præcis noget af dét, der minder en om, hvorfor det nu er, at det er så vildt spændende og helt rigtigt at læse (jeg har vist glemt det igen nu, men det VAR godt!)
Når mand og datter kommer hjem med røde kinder og er flade af grin over en fisk, der angreb og spiste sand i akvariet på Fisketorvet, og så i øvrigt "tabte" det ud af maven bagefter (hvad er dog det for en uintelligent og højst mærkværdig fisk?)
Når der er far-mor-råhyggetid (dvs. vi sad - undtagelsesvis - ikke over for hinanden ved hver vores computer)
Når man spiser risengrød med kanel og kartoffelmadder med mayo og persille, fordi det er det, vi tilsammen allerbedst kan li'. (og gider)
Når ens barn går uden ble, laver uheld og fortæller sin far, at det bare overhovedet ikke gør noget, bare pyt med det (og man kan høre sine egne ord SÅ morsomt tydeligt)
Når ens mand fortæller, at han for første gang i 14 år tjener flere penge, end han bruger (og vi alligevel har det r..hamrende godt!)
Når selvsamme kæreste fiser af sted og skal hygge med en ven, så man bare kan sidde stille med sin kaffe og måske støde på noget mere læsning af den helt rigtige slags ...


Fik jeg nævnt, at jeg har det mest priviligerede og dejlige liv sådan en decemberlørdag, hvor solen har skinnet?

1 kommentar:

  1. Åh, det lyder virkelig som den slags dage der hiver hele det grå gennemsnit 3 niveauer op! Selvom jeg var i søvnunderskud og lettere stresset over dette og hint, så skinnede den flotte blege lørdags vintersol også lidt på mig!Iøvrigt totalt mærkelig fisk der i fisketorveren, den må vi vist ud og tjekke!

    SvarSlet

Orv, hvor bli'r jeg glad, hvis du lægger en kommentar!