Sider

torsdag den 10. december 2009

100% pure goodness



Ja - det blev altså ikke i dag, at jeg lavede en genopstart på noget sukkerfri mor-kost, men er det ikke forståeligt?

Chokolade fra Peter Beier.
Det kan godt være, at det koster et halvt kongerige, en kvart bondegård og noget ud af øjnene - på den anden side: ét stykke, og så springer smagsløgene jublende op og ned og vil slet ikke holde op igen, mens den ene lækkerhedsrus efter den anden breder sig i hele kroppen, dét er pure goodness.
Jeg overdriver ikke!
Jeg elsker chokolade!
Rettelse: Jeg er en sucker for GOD chokolade.

Og så elsker jeg at være voksen.
Voksne bestemmer nemlig reglerne, og jeg har valgt at bestemme, at reglen om, at man ikke må starte dagen med noget slik-agtigt, ikke gælder - for mig!

2 kommentarer:

  1. Jeg ELSKER også chokolade :) Og Peter Beier er min ven, sammen med Summerbird :p

    SvarSlet
  2. Jeg sukker højlydt hvergang jeg cykler forbi Peter Beiers chokoladefontaine på frb, (vel iøvrigt i din nærhed -hm tilfældigt eller..?)
    men herhjemme har vores lokale chokoladepusher et stort udvalg af Summerbird, især de flødebollerne med flere lag af god dejlig chokolade (og så selvfølgelig skum og marcipan som ingen andre flødeboller kommer i nærheden af). Choko-mutter kender mig og mine præferencer så godt at jeg for et stk. tid siden dristede mig til bare at sige; "jeg skal ha' 2 af de gode" og hun vidste præcis hvad jeg mente. Hurra for god chokolade og chokolade-pushere!

    SvarSlet

Orv, hvor bli'r jeg glad, hvis du lægger en kommentar!