Sider

mandag den 30. november 2009

Hyggeweekend


Jo, så blev der både 'grannet', daset (og rodet, som nogen måske vil have blik for på billedet), bagt pizzasnegle og pølsehorn, gået ture og alt det gode.

Dokumentation, nu hvor der er batterier i biksen igen:
Karla var med i et kvarter, så havde hun fået nok af ulækre fingre, og hun ville kun have ét "træ" i leret ad gangen og egentlig helst splatte bær i leret.


Og tænk, jeg blev faktisk ganske opslugt af den juledekoration, så selvom jeg ganske vist ikke er billedkunstlærer eller noget i den boldgade, er den da så hæderlig, at jeg tør vise den frem med slet skjult stolthed over min første dekoration i omkring tyve år.

Kom bare an december :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Orv, hvor bli'r jeg glad, hvis du lægger en kommentar!