Sider

torsdag den 19. november 2009

En opfindelse, (næsten) alle har brug for - især mig!

Jeg ved godt, at det slet ikke er mit næste liv endnu, og derfor er det så heller mig, der skal opfinde opfindelsen.
Men påkrævet, det er den altså.

Opfindelsen skal:

- være lidt ligesom et usb-kabel, bare smartere og trådløst (og dermed egentlig ikke så usb-kabel-agtigt)
- kunne tilsluttes menneskehjernen (hvis altså ikke mennesker kunne fødes med en trådløs modtager indbygget?)
- kunne tilsluttes både gamle, gulnede og støvede bøger og faglige artikler samt e-bøger og elektroniske artikler
- kunne overføre data fra ovennævnte til oven-ovennævnte i et tempo, der ville gøre Kipketer forpustet

Nå ja, og nu jeg alligevel kræver, så måtte den da også godt kunne oversætte fagtermer til hverdagsbegreber og fremmedsprog til modersmål - vupti!

Kan man få delvist patent, hvis man har været idéudvikler?

Og hvem kan lave den - anyone?

1 kommentar:

  1. Der er nu ytret ønske om, at den selvfølgelig også skal kunne programmeres til opvask - AT jeg ikke havde tænkt på det, selvfølgelig skal den det!
    Jeg arbejder på at få lavet en tegning af opfindelsen af min fine sviger-kusine.

    SvarSlet

Orv, hvor bli'r jeg glad, hvis du lægger en kommentar!