Sider

onsdag den 25. november 2009

Det, man bare slet ikke må!

 - når man skriver en blog, det er at lade være med at skrive - altså!
Jeg ved det godt!
Så daffer læserne hen til alle de gode og pligtopfyldende bloggere, som godt ved, at det altså helt og aldeles er no go ikke at skrive ... og det vil jeg jo helst ikke have, vel?

Jeg har formået at programmere de sidste dage ned til sidste sekund, og nu minder jeg mig selv om, at der i den programmering selvfølgelig skal være posten: Sid stille ned med dig selv, nyd livet, nyd at tænke et eller andet, nyd at skrive det, nyd at bare sådan være lidt - altså blog-skrivning.

Men nu er jeg her igen - med efterslæb, og en masse blandet i rygsækken, som jeg nok skal se at få pakket ud herinde i de næste par dage:
- vejledervisit, som var skønt, givende og helt igennem godt!
- frisørvisit, som også var helt igennem godt - og ret krøllet bagefter!
- pasning og fleksiblitet
- printerballade i hidtil usete højder
- DSB-oplevelser Kbh-Århus tur-retur
- venindevisit 1 - helt igennem tiltrængt, påkrævet, dejligt og vanedannende
- tegnsætningskursus-afholdelse Århus
- veninde/barselsvisit 2 - knaldhyggeligt, påkrævet, mættende og dejligt
- kommakursus-afholdelse Emdrup
- svigermorvisit - hyggeligt og on-going

og nu kaster jeg mig snart på farten til chat-rådgivning og lektiehjælp.

Min skønne medblogger siger, at jeg har ild i jernet (hvilket vel kun går an at sige, fordi jeg er et hunkønsvæsen?) - men i aften lægger jeg det lidt til afkøling, for det der ikke-skriven - den går altså ikke Frau Rosenlund!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Orv, hvor bli'r jeg glad, hvis du lægger en kommentar!