Sider

torsdag den 27. januar 2011

Mii and my

Der var engang nogen, der købte en Wii. Sammen med Wii Fit Plus. Fordi der så nok var nogen, der var i gang med at blive fuldfede og gravide samtidig, som da kunne træne lidt hjemme i stuen, mens de blev endnu federe og fik mere bækkenløsning.
Som om.
Ministepbrættet har grinet rimelig højt siden anskaffelsen.

Men nu har jeg en Mii. Og bevares - den kan nok ikke løbe en halvmaraton i overmorgen. Eller næste uge. Men den kan ligne mig lidt, fordi jeg har nørdet sammen med Karla om hårfarve og tøj.

Og i dag har den da både fået at vide, at den er mirakuløst atletisk, har en perfekt positur og alt muligt. Og jeg har pisket den i over en time. Nå.
Og dens BMI nærmer sig noget, jeg tør skrive (højt).

Så det kan da godt være, at Fitnessworld gør det svært for den lille familie, at både far og mor kan gå til spinning på hverdagsaftener - hvad sker der for alle de hold mellem 15 og 18?
Men den lille bebrillede Mii laver da bare mærkelige yogaøvelser på et hvidt bræt i stuen så!
(Note to self: Husk at trække persienner ned, for selvom de selv laver mærkelige ting (teatersport??) på semi overfor, er der jo ingen grund til at give gratis underholdning midt i psykologitimerne!)

Forresten bliver ens koordinationsevne ikke nævneværdigt bedre, bare fordi man er en Mii. Desværre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Orv, hvor bli'r jeg glad, hvis du lægger en kommentar!