Sider

tirsdag den 30. november 2010

Nemesis, part ?

Skrev jeg børnefri?

Troede ærligt talt, at WikiLeaks havde givet Nemesis lidt fast arbejde i USA!
Nå, det havde det så ikke.

Superkarla har været syg i dag. Men på den superhyggelige måde. Ikke snerten af tre-år-og-på-en-måde-selvstændig-men-i-hvert-fald-hysterisk-agtig.
Og Minimiv har sovet, som hun plejer igen. Pyha.

Så vi har råhygget. Helt vildt. Vi har fx både lavet fire Hello Kitty-puslespil ca. 8 gange. Og er blevet vildt begejstrede 8 gange. Og har spist gule ris. Og filtet julekugler. Og skiftet batteri i Brio-toget. Og leget tyveknægte. Og gået rundt i nattøj. Og løbet i bar røv ud til en elektriker, der bankede på. Jeg løb. Karla stod for røven. Og alt det andet sjove.
Og der har ikke været spor mail. Eller oprydning. Eller voksenkedelighed.

Jeg har haft en fantastisk og fabelagtig dag!

Ja, her ligner lort nu. Jeg gør forresten også.
Til gengæld føler jeg mig totalt overskudsagtig på den der fed-yndlings-nærværende mor med råcreme-flødeskum-guf-og-flødebolle-på-måde.
Jeg har de fedeste, sjoveste, lækreste børn i verden. Basta!

Og jeg siger ikke noget om, at det umiddelbart går skidegodt med vores (geniale) aflever-alle-sutter-i-nissehuen-projekt. Man ved jo tilsyneladende ikke, hvem der læser med. Schhh...

1 kommentar:

  1. Hvad er det for et projekt med nissehuen? Vi står også og skal af med sutten så geniale påfund vil jeg meget gerne høre om;0) knus Mette Haar

    SvarSlet

Orv, hvor bli'r jeg glad, hvis du lægger en kommentar!