Sider

onsdag den 17. november 2010

Speciale-hvaffor-noget?

Der var engang nogen, der skrev speciale.


Der var engang nogen, der startede på indledningerne til speciale. Og fik kvalme i to måneder. Og indsamlede noget empiri. Og fik bækkenløsning. Og transskriberede. Og fik mere bækkenløsning. Og læste lidt. Og prøvede at skrive lidt. Og fik endnu mere bækkenløsning. Og græd på nogens vejleder. Og fik plukkeveer. Og lagde sig på sofaen. Og sendte mail 13 til vejleder om, at der igenigenigen var barn på tværs indeni, så vi sås.

Nu er barnet ikke på tværs længere.
Og jeg har søgt om dispensation. Og fået det. Og en ny dato.
Fourth of July.

Min ellers så opbakkende (og realistiske?) gemal spørger, om det  mon er muligt?
Tja, tænk, det ved vi jo ikke - men der må satses på det!

Derfor starter jeg lige mit nye effektive barselsliv med:
To døgn som alenemor.

Det er derfor muligt at gøre indsatser nu:
1. Jeg når ikke noget som helst specialenoget inden weekenden: odds 1,001
2. Jeg når at skrive ½ side: odds 2,37
3. Jeg når at vaske tøj, bade børn, bage boller, lege med duplo og dukker, læse fire engelske tekster og skrive tre sider: odds 1.968.999

2 kommentarer:

  1. Hvis jeg skal vinde, skal jeg vinde stort, så jeg satser hele butikken på 3'ern :-)

    Held og lykke med det og jeg hepper på dig lige indtil den fjerde juli.

    Hep, hep...you can do, you can do it, if you put your mind in to it....gooooooo Lea!

    he he he...jeg skal skrive rholort for at poste kommentaren. Hvad er en rho og hvordan lugter dens lort?

    SvarSlet
  2. Taktaktaktak, søde AB!

    Tja, da rho (ρ) både er symbol for radius, massefylde eller resistivitet eller er et bakterieprotein (tak Wiki), så må en rholort stinke helt uhyggeligt. Og seriøst.

    Jeg må helt sikkert foretrække hundelort!

    SvarSlet

Orv, hvor bli'r jeg glad, hvis du lægger en kommentar!