Sider

fredag den 26. november 2010

Thumbs up til det der vinter

Det bedste ved vinter, sne og kulde er:

1. Huedage giver plads til et utal af dårlige hårdage, som man slet ikke behøver at bruge krudt på.
2. Dalende sne får alt til at se idyllisk og hyggeligt ud, se selv:

3. Investeringen i praktiske vinterstøvler virker klog, forudseende og tjekket - og ikke kun mor-på-barsel-praktisk
4. Man kan hygge med kakao og stearinlys hele tiden (mest, hvis man er på barsel selvfølgelig)
5. Man får et sundt, sporty og rødkindet udseende uden at gøre meget andet end at gå ud (virker bedst med vandfast mascara)
6. Alle biler kører så langsomt, at det er hurtigere at gå, og man kan altid komme over vejen. Hvilket gør 1, 2, 3, 4 og 5 ekstra aktuelle!

Om jeg er kommet videre med min stil? Det ser jeg på til marts ...

2 kommentarer:

  1. Kunne ikke være mere enig :) Huer er eminente til at skjule hår, fx når man som jeg har kort hår der skal vokse langt, og som derfor sidder permanent dårligt.
    Når jeg cykler ad tilsneede, endnu ikke ryddede, cykelstier med cykelanhænger inkl. barn, tænker jeg at det trods alt er federe med sne end regn, for snevejr er bare PÆNERE.

    SvarSlet
  2. Ja - det er den PÆNhed, der gør det hele. Og duften af gløgg. Æbleskiver. Gran. Og fortrængningen af alle de kilo, det hele koster :-)

    SvarSlet

Orv, hvor bli'r jeg glad, hvis du lægger en kommentar!