Sider

fredag den 25. marts 2011

Hvad Wesley har med Parken at gøre

Der er nogen, der siger, at hvis man ikke har noget pænt at sige, så skal man lukke (tilføj selv røven, hvis den ligger bedre i munden).


Ikke at jeg på den måde er god til at shutte up - mennesker omkring mig vil muligvis mene, at der er 1.283 ting, jeg er bedre til - men i går var det mindst destruktive, jeg kunne sige, noget med, at dagen da heldigvis blev til aften, som blev til nat, som blev til fredag.
Så jeg holdt min skriftlige kæft.

Men i dag - fredag - blev verden god igen, og jeg vil udfordre mig selv.
Og virkelig forsøge at lade være. Med at skrive om det, alle vil skrive om lige om snart.
Om Take That (var de ikke blevet en lille smule slidte at se på? modsat os andre), Lise Rønne (hvorfor blev hun i øvrigt præsenteret som Sisse Rønne?), Aqua-Lene (glæder mig dog, at man åbenbart KAN få markant større og uhyre velsiddende barm af amning?) og PAR-KØØØØØN.

Og jeg tør ikke logge på vores allesammens Fjæs for at se, hvem der vel nok synes, at BAB eller PAT skulle have vundet (glæder mig til forkortelserne næste år *lummerfnis*).
Ow, måske jeg gør alligevel. For at se, hvor mange der alligevel skriver det. Af alle de voksne venner.

Men JO, jeg så det.

Og mens jeg selvfølgelig slet slet ikke stemte (stor fed lyvesmiley), kom jeg til at tænke på det her (og jo, jeg skal endnu mere ud. Ved det godt!):


Hvem stemte du forresten på?

3 kommentarer:

  1. Yes, jeg fik set sneezing panda :o)

    En af fordelene ved at være alenemor, er at man da trods alt hveranden fredag slipper for at være tvangsindlagt til at se lortefjernsyn. Så ingen X factor finale ("den største NOOOGENSINDE!!") til mig.. Jeg magter det ikke. Hvis jeg så bare kunne trække på skuldrene af det og være ligeglad, men nej.. Jeg kan ikke lade være at hidse mig op og blive både agressiv og trist over langt ude det er, at hele Familien Danmark er oppe at køre over 3 glade amatører, der alle alligevel er glemt om en uge.. Fuck.

    Åh, mandrillen! Det var tider. Kan du huske det allersidste afsnit? Der hvor Casper kom med en brandtale om hvor vigtigt det var, at lave vedkommende fjernsyn med noget på hjerte. "Fuck dem, hvis du synes de spilder din tid. Fuck dem, hvis de går efter laveste fællesnævner" og en hel masse andre kloge ord. Som han så vist selv glemte hen ad vejen. (Mon virkelig ikke han havde en lillebitte flov smag i munden, da han stod og skreg DEAL ELLER NO DEAL..?)

    Men så kom Klovn da heldigvis. Respekt på dén konto.

    SvarSlet
  2. Rene Dif fra Akvaaaaaaua! Negervampyren. Bjarne Golbæk. Dåse-Allan. Jeg savner dem sku ligenu. Giv mig venligst en taxabon tilbage til halvfemserne.

    SvarSlet
  3. @ Heidi: Det havde jeg glemt. Både (No)Deal og sidste afsnit. Skal jeg fluks se. Og Klovn - we like på ubehagelig unlike måden.
    @ KmK: Åhr ja mand, de skønne taxabon-jokes også. Mmmm ... dr.nu og jeg har en mandrildate!

    SvarSlet

Orv, hvor bli'r jeg glad, hvis du lægger en kommentar!