Sider

lørdag den 10. april 2010

Solen skinner!!

Sådan her ser der ud lige uden for vinduet:

En dag i legeplads, solbriller, vekslen mellem jakke af-jakke på og Rekorderlig (ja, ja, altså hvis jeg ikke var gravid og alt det der)-tegn, altså.


Men vi går rundt i nattøj og har også denne her udsigt:

For nu kan det simpelthen altså være nok med mareridt om natten over nullermændenes størrelse og flyttekasser, der stadig ikke er blevet pakket ud (bevares, vi har også kun boet her i 14 mdr!!) og den manglende adgang til voksenskabet pga. alt de ophobede, som bare avler endnu større nullermænd og endnu mere rod.

Så i nattøj og vaskemaskinelarm går vi rundt og hører MGP, larmer med boremaskine, tørrer af, smider ud, overvejer at smide mere ud, men lader være (i denne omgang - sooo seen before), finder ud af, hvor ting mon bor og bliver lidt træt af de samme MGP-numre.


Og selvom vi (som i: jeg) smider ting ud, som jeg er fuld af forundring over, at jeg nogensinde har skruet mig ned i, og som da bestemt er alt for korte og 'unge', så er der altså åbne vinduer og fuglefløjt, og oprydning og rengøring er vel en slags forår for voksne?


Men ... nok en grund til, at det er federe at være barn ... Karla og jeg pjækker sgu nok snart en tur i sandkassen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Orv, hvor bli'r jeg glad, hvis du lægger en kommentar!