Sider

onsdag den 7. april 2010

Shitty day?

Togtur til Smilets by og fastlandet i dag - og dette indlæg er faktisk ikke en kasten mudder efter DSB!

Altså efter det der mor-skab er kommet ind i mit liv, så er jeg blevet dybt afhængig af og glad for ture til Århus = over 6 timer i stillekupé = effektiv arbejds- (og lidt sove-) tid.

Det er altså superschön med toll på!!

Således fuldstændig opløftet af gårsdagens kaffeglæde og dagens arbejdsiver bestilte jeg derfor en DSB-kaffe (okay, en lille sviner: Den ER ikke blevet bedre under mine tre måneders askese) og satte mig glad til tastaturet.


Ca. samtidig med "om få minutter ankommer toget til Korsør" vender samtlige indvolde sig, så jeg i absolut akut-tempo må holde mig for munden i meget lidt fiks galop ud til toilettet.

3 timers dejlig arbejdstid vekslet til overlevelse og mavesyre ud af kroppen-oplevelse - not nice!

Godt, at man så kan komme i tanke hende den lille søde med det charmerende dårlige engelsk, for uanset mavesyremængder så bliver man altså kun glad, når hun sætter ord på en lortedag.

Hør bare, hvor sød en shitty day kan lyde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Orv, hvor bli'r jeg glad, hvis du lægger en kommentar!