Sider

onsdag den 14. april 2010

Meep meep!

Man må selvfølgelig ikke råbe Roadrunner-triumfen vildt højt på CBS' læsesal (hvor jeg i øvrigt er alt for gravid, træt, gammel og utjekket til at sidde, og folk sikkert er alt for unge til overhovedet at have skygge af pejling på, hvem Roadrunner mon er), men det er altså sådan det er:

Ryd stepperne, for nu er der altså noget specialeskrivning comin' through!

Okay - jeg har godt nok ikke for alvor skrevet noget sådan helt seriøst og endeligt noget endnu, og jeg lider selvfølgelig helt vildt af både præstationsangst og panik over, at jeg garanteret får læst alt for meget på alt det forkerte, og at jeg aldrig når dertil, hvor nogen som helst dødelig vil være lidt med på, hvad og hvorfor det egentlig er spændende - men lige sådan en onsdag morgen, hvor jeg har fået vinget ret meget på speciale-to do'en, der virker det sgu både tæt på delvist overkommeligt og ret så fedt!
(Nemesis, pleeeease don't listen!!)

Og hvis nogen undrer sig over, hvorfor f... jeg så blogger midt i det hele?
Slap af - træerne vokser jo ikke ind i himlen eller bliver bygget til noget i Rom, bare fordi jeg får lidt kampgejst!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Orv, hvor bli'r jeg glad, hvis du lægger en kommentar!