Sider

tirsdag den 6. april 2010

One tiny step for mankind

 - one giant leap for me!

Jeg går ud fra, at sådan ca. 6,7 milliarder mennesker verden over med glæde vil leve uden denne viden - faktisk vil jeg tro, at langt de fleste vil skide den sådan ca. et par gange rundt om selvsamme verden.

Til gengæld fylder det ufatteligt i det lille hjem!

Eller ok - det fylder helt vildt for mig!


Og jeg kan, parat til at bekende mig til snart sagt hvad som helst, det måtte være, afsløre, at miraklernes tid heldigvis ikke er forbi.


Det handler om det her regnestykke:

hvis facit og lugt har vakt mere afsky de sidste 3 måneder af mit liv end fire gyllespredningssæsoner, rådne madpakker, maddiker, igler og oceaner af opkast og diarré tilsammen.
Faktisk er det måske en underdrivelse ...

Jeg kan drikke kaffe igen!!

Og så må man godt råbe et glædesfuldt 'fuck fandme', for det er sgu' store sager.

Faktisk e-e-e-e-e-lsker jeg kaffe igen - lige som jeg trøstede mig med, at det måske også 
kan ske for nogle alkoholikere, at de en dag vågner op og tænker, at de slet ikke har lyst til Rød Ålborg (jeg håber i øvrigt, at den slags forekommer).

Må man spare 3 kopper om dagen op i 3 mdr. og så tære på den fede koffeinopsparing som gravid mon?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Orv, hvor bli'r jeg glad, hvis du lægger en kommentar!