Sider

mandag den 12. april 2010

A-a-a-tjuuuu!

Nætter, hvor barn hoster lungerne af led, hvor man vågner og tror, at man er nærdød, fordi næsen er stoppet, hvor barn græder, snotter og drømmer, hvor barn kommer i forældres seng, hvor foster-baby mosler rundt på blære og alle de andre indvolde, hvor mand til sidst i frustration lægger sig på sofaen, og hvor alt ellers er på repeat ... de nætter er heldigvis ret sjældne her på matriklen.

For når mand så suser tidligt på arbejde, og barn er fuldstændig upåvirket og knaldaktiv, til hun skal afleveres, så  er jeg næsten sikker på, at jeg kan mærke en ny panderynke have voldsomt vokseværk, mens hovedpine og snot bare slås om pladsen inde under rynken.


Og mens jeg snotter, hoster og ikke orker at finde ud af, om jeg mon har over eller under 39, kan jeg svinge refleksionsniveauet op til, om ufødte babyer mon tager skade af to poser Vicks, og om man egentlig kan sige, at man føler sig som en makron, nogen har har gjort klar til gammeldags æblekage?

1 kommentar:

  1. Åhhh. Det er barsk, I know. Er helt sikker på at både makroner og Vicks er toppen for ufødte babyer ;o)

    SvarSlet

Orv, hvor bli'r jeg glad, hvis du lægger en kommentar!