Sider

mandag den 28. februar 2011

This is big bro

Der var en eller anden gang eller hundrede, da gemalen og jeg sad i ungdomsgemakkerne i Århus og røg så mange smøger, at der var røg nok til en møgfed rockkoncert, at vi lige rundede Panopticon.
Og skyllede ned med en Thor og den frie vilje.
Til en eller anden satte 'Herfra hvor vi står' på og råbte noget om partykiller og overvågningssamfund.
Hvor fa'en er den cd i øvrigt hoppet hen, tror måske nok lige, det er den fedeste Godnatsangscd.


Det var inden vasketøj i tiende, madplaner, gylp, hente-bringe, det der økonomi og alle de andre velsignelser sneg sig ind i planlægningen. Tidsregning f.b. før børn.

Jeg har altså ikke lige haft tid til, sådan for alvor, og på smøger og pils-måden, at finde ud af, hvad jeg sådan virkelig virkelig tænker om al den overvågning og sager.

Men lige i dag holder jeg meget af overvågning.

Venlig Nordea-dame har nemlig lige gjort mig opmærksom på, at nogen (fede idioter) har valgt at bruge løs af mit visa på nettet.
Sådan for omkring 7.000,- blandet handel i Mehico, USA og England. Samtidig med, at jeg selv har brugt kortet i Dagli'Brugsen i Kirke Stillinge.

Der findes faktisk et udtryk for den slags: At voldtrampe på folk, der allerede er hoppet i stykker! Læs: er på slutlån lige om et blink med de blå øjne.


Men se nu, hvor fint det der overvågning fungerer:
PBS fax'er (Findes den slags stadig?) Nordea, som ringer til mig, som ringer til anden Nordea-afdeling, som spærrer kort og bestiller nyt og sender brev til mig, som skriver under og sender tilbage til dem, som ... forhåbentlig snart ... indsætter 7000,- til mig. Som bliver glad.

Det skal næsten fejres. Kan man stadig få Thor?

4 kommentarer:

  1. Det er mig der ligger inde med jeres Skousen & Ingemann - cd. Pinligt, pinligt, pinligt. I har den på onsdag. Tror stadig du kan købe Thor i Superbrugsen. Mit spørgsmål nu er hvor mange Thor der går på en undskyld-jeg-har-haft-jeres-cd-liggende-i-ca.-1,5år?

    SvarSlet
  2. Næ - det er ikke spor pinligt. Pinligt havde det været, hvis jeg var begyndt at lede efter den under de 81 nullermænd under sofaen og havde ønsket mig en ny i fødselsdagsgave. Hov vent, det havde bare været smart og økonomisk af dig! Hvis du napper en vilkårlig pils med til onsdag, er du tilgivet - så kan jeg jo selv hente cd'en, når jeg letter min røv ud til den kop kaffe, du har inviteret på i halve årtier.

    SvarSlet
  3. Halløj - du er blevet rask! :-)
    Og har været i Mexico.. Eller dit kort har.
    Nå, håber det hele bliver dækket!

    Og at du ikke har taget alt for meget på, ellers kan du jo skylle ned med en Thor!

    SvarSlet
  4. Det må man godt drikke en Thor ovenpå - eller tre faktisk! En for at nogen har shoppet amok med dit kort i USA og Mexico, nummer to for at gøre det uden dig - og så nummer tre for at du får dine penge tilbage! Måske du skulle overveje et smut til Mexico og bruge pengene, du får tilbage?

    SvarSlet

Orv, hvor bli'r jeg glad, hvis du lægger en kommentar!