Sider

onsdag den 2. februar 2011

Jeg har SUsende travlt

Der var engang én, der var på barsel og ikke helt kunne finde ud af, om hun mon kunne nå at skrive speciale, mens der var en lille lækker snylter, der trak i hendes bryster.
Hun overvejede for, og hun overvejede imod.
Og det gjorde hendes omgivelser også.
100 % barsel eller 100 % barsel + 60 % specialeskrivning.

Nu overvejer de ikke mere.
Hvis man er i tvivl om store beslutninger, kan man altid få hjælp hos SU-styrelsen.

Bla bla lang historie om graviditet og sygeeksamen, bla bla sygemelding, bla bla forkert slags dobbeltklip, bla bla ansøgning om sygdomsklip, bla bla svar i postkasse = sidste SU triller ind juli 2011.

Så selvom det er vemodigt efter de mange år sammen, må SU og jeg skilles til sommer. Hold nu kæft, hvor jeg synes, det er et privilegium at få økonomisk støtte, når studerer! Og få betalt sin uddannelse! Dejligt!

Og jeg føler faktisk også, at der er plantet en sød, men solid, str. 44 hen over begge baller, så ... ryd studerekammeret, nu er det alvor ...

P.S. I morgen har jeg måske tid til at være sjov igen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Orv, hvor bli'r jeg glad, hvis du lægger en kommentar!