Sider

torsdag den 6. maj 2010

En due, en kronhjort, en halv forglemmigej ...

Jeg er i sommerhus. Uden mand og barn. Med computer. Bøger, der skal læses. 
Og kun en lillebittesmule af det der internet.
Og en stor smule godis og kaffe.
Det er arbejdslejr og specialetid, og det er ret så fedt!

Især når ham her lige kigger forbi køkkenvinduet midt i morgenmaden.


Og jeg er kun en lille smule parat til at bytte godisen for at dele den slags med en mand og et barn, der ville fistre rundt af begejstring og helt sikkert skræmme ham væk, inden nogen fik fundet deres mobil frem og trykket på de rigtige knapper.
(forresten: jeg tror, det er en han, men jeg fulgte aldrig helt nok med i bio til at vide, om det kunne være en hun)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Orv, hvor bli'r jeg glad, hvis du lægger en kommentar!