Sider

torsdag den 19. maj 2011

Hvad man kan lære af Maggie V.

Hende der den lækre, grånende med efterlønnen var i 21 Søndag her den anden dag.
Opdagede jeg.
Og fordi jeg engang - ret forblændet i øvrigt - har haft fornøjelsen af at interviewe hende, blev jeg jo lige nødt til at se det.

Og dette er ikke politisk propaganda. Det lader vi vist Trier og andre langnæsede mennesker om. Hm ...
Jeg tror heller ikke, de får min stemme. Selvom jeg drikker rigtig meget latte og er studerende.


Næ - i dag holder vi os helt på det overfladiske plan.
Hun. Er. Da. For. Lex.

Gad jeg godt se sådan ud som 43-årig?
Meget gerne, tak!

Lidt irriterende, at indslaget så skulle afsløre, at hun faktisk gør noget for det.

Men tak for sparket, Maggie. Det var lige det, jeg havde brug for kl. 6.
Når hun kan, kan jeg også. Selvom jeg ikke har en hund på slæb.

2 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Jeg stod på studenterrigsdagen i 1999 og var ved at fremlægge resultatet af et gruppearbejde på tværs af uddannelserne. Pludselig kigger jeg op og kommer til at se direkte ind i minister-Margrethes varme, smukke øjne.
    PLING, sagde det, og så var alt, hvad jeg skulle dele med forsamlingen (bestående af toppen af danske studiepolitik, diverse topembedsmænd og .. nåja, undervisningsministeren) fuldstændigt væk, borte pist. Nøj, man kunne forsvinde i de øjne.
    Så jo, Maggie er lex. Toplex, faktisk!

    SvarSlet

Orv, hvor bli'r jeg glad, hvis du lægger en kommentar!