Sider

fredag den 13. maj 2011

Hvad man kan lære af Blogger

Nå okay. Jeg skulle ikke liige have lov til at være på forkant.
Havde ellers skrevet et for fedt indlæg til jer til i dag. I går aftes endda.
Og brugt tid på det. Faktisk var det også lidt sjovt.

Men nu kan jeg ikke huske, hvad det handlede om.
For Blogger lavede en Word-agtig ting lige pludselig, som i 'Tryk her, hvis du vil miste alt - du kan forresten kun trykke her'!
Tak. For. Crap!

Nåmn okay, havde da heldigvis lige nået at markere det hele og trykke copy.
Altså i hvert fald lige inden, jeg havde kopieret et link et andet sted.
Som så var det eneste, jeg havde.

Og så som en sidste lille overrasker i ærmet, blev mit indlæg fra i går også slettet.
Specially for you my friend.

Til gengæld har det så været nede hele natten og dagen. Så man slet ikke kan tjekke, om det nu virkelig var væk. Det var det så.

Så jeg er ligesom ikke rigtigt i humør ...

6 kommentarer:

  1. Jamen, hey, det kommer altså igen.. Det sir de kloge! Jeg har nemlig også et par indlæg, der hænger et eller andet sted ude i cyberspace - hvor jeg bare slet ikke føler, de hører til! Altså hængende - for det skulle jo gerne stå lige der, hvor jeg vil ha det - hvidt på sort! Men åbenbart er nogle indlæg midlertidig forsvundet, men blogger arbejder på det.. Og de får garanteret gode tillæg sån en fredag aften:-)

    SvarSlet
  2. Tak for det, søde Dorthe. Tror du så også det gælder for det indlæg, der ikke blev gemt, men bare pssst forsvandt som dug for solen?
    Det handlede jo om billeder af mig. Og om løbesko.

    SvarSlet
  3. Lige der gir jeg tabt.. Men det lyder altså så spændende at jeg krydser fingre! Selvom jeg nok godt kunne være tilbøjelig til at tro, at det faktisk forsvandt - men det kan det sgu da ikke.. Sir min mand, som ikke ved en kæft om IT selvom han er IT-chef! Jeg venter spændt:-)

    SvarSlet
  4. Åh, jeg håber også, at indlæggene kommer igen. Og kommentarerne. Det er heldigvis det eneste, jeg har mistet. Ærgerligt med dit halvfærdige indlæg. Det er jo ikke lige til at erstatte.

    SvarSlet
  5. Det er ikke sikkert at det er ganske væk.
    Jeg har før genfundet mistede indlæg som klade på indlægslisten.

    SvarSlet
  6. Må jeg lige sige noget: wordpress ;)

    SvarSlet

Orv, hvor bli'r jeg glad, hvis du lægger en kommentar!