Sider

lørdag den 4. december 2010

Krøllebølle

Mand, jeg hygger mig!

I selskab med de her Carmen Curlers.

I Anders' morgenkåbe.
(Bare den nye overbo ikke banker på. Igen. Sidst havde jeg dog ikke curlere i)

Men jeg begynder at ligne en slags menneske med make up.
Og jeg kan (næsten) passe mine yndlingsjeans.
Og desuden skal jeg ha' en snaps. Eller to.
Jeg eeeelsker snaps. Og er faktisk ikke til hverken sild, rejer eller rødkål.

Men kæmpepyt med det. I dag lader jeg, som om jeg er. Jeg skal nemlig til julefrokost.

Og selvom Lucca skal med, behøver man vel ikke dukke op i campinghabitten?
Man kan da godt ha' jeans på, ikke?
Hov! Er krøller egentlig soooooooo last year?

2 kommentarer:

  1. God julefrokost...
    Krøller går man aldrig fejl af ;o)

    SvarSlet
  2. Pudsigt jeg lige kommer forbi din blog, nu der er indlæg om krøller...

    Jeg har bestilt tid til at få krøller i næste uge... uha, har lidt kolde fødder!

    Hvordan gik det med dine?

    Cammilla

    SvarSlet

Orv, hvor bli'r jeg glad, hvis du lægger en kommentar!