Sider

tirsdag den 21. august 2012

Skål i mobil

De der mennesker, som har børn, der ikke sover. Hvordan fungerer de?

Én nat med total mareridts-varme-cirkus og jeg finder mig selv krøllet sammen halvt på gulv, halvt i børnesækkestol i den mest afslappede stilling, man kan have, når man skal holde barn på mave med én hånd og i hånd med den anden ...
Lå der heldigvis kun to timer! 
Efter at være blevet strubesparket af samme vågne og varme barn et par timer i vores seng.

Til gengæld var hun pissesur, da hun vågnede.

Men så var vi i det mindste to.

I dag har jeg kun prøvet at drikke kaffe af min mobil to gange. Og gået ind i en dør ditto. Og taget læsebriller på i stedet for solbriller. 

---

Søndag morgen løb jeg 3,5 km, fordi det var så langt væk, jeg havde glemt min cykel. Solen skinnede, og jeg nød at føle mig hellig frisk i forhold til alle dem, der dinglede hjem fra byen, så jeg glemte helt at lide.
I dag har jeg trænet interval. Der glemte jeg ikke at lide. Til gengæld var jeg ved at falde af løbebåndet. 

1 kommentar:

  1. Argh, jeg vil gerne læse din blog. Det er skønt med de korte sætninger og masser af afsnit. Men dit layout får mig til knibe øjnene sammen og jeg må stoppe før jeg får hovedpine. Jeg tror måske det kan fikses med en større skifttype, måske nogle seriffer, så der bliver længere mellem bogstaverne.
    Venlig hilsen
    Liv

    SvarSlet

Orv, hvor bli'r jeg glad, hvis du lægger en kommentar!