Sider

lørdag den 14. januar 2012

Må man blære sig på en lørdag?

Jeg har en lille opgave til dig.
Hvis nu du lige tager en rask lille Google-billedsøgning.
Altså i billeder, du ved.
Og skriver i søgefeltet: "verdens lækreste baby".
Og ser på første hit. Og nyder det.

Godt, så er den konkurrence afgjort!

Og nej, jeg har ikke selv fundet ud af det.
Det har min seje niece i Grønland, som lavede søgningen med nogen fra sin klasse.
Som syntes, hun var lige lovlig plat, da hun påstod, at det var hendes kusine.

3 kommentarer:

  1. Sejt! Hun er cute!

    Jeg googlede selv straks "verdens slappeste maveskind" og mit kom frem :-)

    SvarSlet
  2. Sådan! Hvad Google siger, er altid det rigtige.

    SvarSlet
  3. Det er meget godt gået. Jeg synes dog at nr. 7 er en seriøs contester . . altså lige forbi mænd med skæg og bounty øer.

    SvarSlet

Orv, hvor bli'r jeg glad, hvis du lægger en kommentar!